Pages

marți, 2 februarie 2010

Un nou inceput!

Am decis, intr-un final, sa imi rearanjez blogul si sa o iau de la inceput in noul an. Si ca de fiecare data cand se termina un an trebuie sa reiterem cam ce am facut in anul terminat si sa vedem ce e de facut in noul an ca sa fie mai bine.
Cel mai important lucru pe care l-am facut, a fost ca m-am apucat sa imi pun imaginatia la contributie si sa ies din rutina treburilor casnice. S-au intamplat destul de multe evenimente nefericite: mi-am pierdut slujba, o gasca de "asa-zisi" prieteni si, putin, din increderea in mine. Dar spre sfarsitul anului am renascut cu ajutorul unui nou hobby, am crescut puiutzii catelusei mele si am fost la primul targ de handmade. Am invatat multe de la fetele de la targ si le multumesc din suflet! Atmosfera de acolo m-a inspirat enorm, si chiar daca am inceput "timid", spre sfarsit mi-a parut rau ca se termina cu atmosfera de bazar. Asadar, a fost un an greu si plin de evenimente negative si pozitive, si din toate am invatat cate ceva.
Anul acesta a inceput tristulet, dar si cu o noua speranta de MAI BINE. 
Motto pentru anul 2010: "In fiecare zi mai bine!..:)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu